onsdag 6 februari 2013

Min lilla vrå... goes international =o)

Kikade på vilka besökare som min sida har. Några kända, men också flera som råkat hamna här då de googlat på en växt eller något annat trädgårdsrelaterat. Men så fanns det en adress som gjorde mig nyfiken, vem är då detta? Tog en promenad på nätet och fann att min lilla trädgårdshörna nu gjort "internationell karriär". Minsann! Ja, beskrivningen av projektet finns på min sida här som heter just projekt. Men en del bilder, beskrivning och kommentarer finns alltså nu också här: http://www.apartmenttherapy.com

En bild från platsen som den såg ut för några år sedan. Har ju hänt en del sedan dess, men hittar i stunden ingen senare bild, men så sakteliga börjar rosorna klä in de vita väggarna. En damm har tillkommit. Den där korgen, som hänger i trädet, är nedtagen. Idén var en korg där luktärter frodigt överflödade och skänkte fägring och väldoft. Nåväl, nu blev det inte så, läget var alltför skuggigt och luktärterna ville inte alls växa till sig. Allt går inte alltid som man vill i trädgården. Men det är väl det som är en del av tjusningen, eller? =oP



4 kommentarer:

  1. Roligt men märkligt att dom inte hörde av sig och berättade att dom skrivit om det. Snygg förvandling!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag brukar fråga om lov innan jag använder material från andra sidor, men men... Att jag råkade kolla läsare just idag (brukar inte göra det, men hade så tråkigt jobb att göra att jag var tvungen att hitta på annat, är något av en talang på just det...) Ja, vilken slump att de publicerar detta just idag. Blir ju smickrad av uppmärksamheten, även om jag tänker att det nog finns annat "trädgårderande" att uppmärksamma...
      kram
      /Katarina

      Radera
  2. Så klart att du är välkommen till Blommig fredag, ju fler desto roligare. Ska bli spännande och se om din favoritfärg är grön eller någon annan :-)
    Ha en härlig fredag och helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... borde jag ju valt.. fast grönt finns ju alltid med.
      Tack, nu har jag anmält mig.
      Ha det gott du också!
      kram
      /Katarina

      Radera

Det är härligt att läsa kommentarer.
Vem du är, vad du tyckt och tänkt. Och känt.
Kanske vill du tillägga något, fråga något.
I vänlig anda.
Varmt välkomna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...